Få full oversikt over status på prosjektene dine
Felles metodikk
Sporbarhet
Rapportering
Samhandling
Oversikt
Erfaringsoverføring

Noen av våre fornøyde kunder

Referanser



Fordeler for ulike roller
Prosjektleder
Prosjekteier
Project management office (PMO)
Prosjektdeltaker

3 grunner til å velge myProjects
1. Oversikt og forutsigbarhet i alle dine prosjekter
Få en felles portal for styring og oppfølging av dine prosjekter. myProjects sikrer enkel tilgang til nødvendig informasjon for alle involverte i virksomhetens verdikjede. Samhandling og koordinering mellom ledelse, prosjekteier og de som styrer og gjennomfører prosjektene er ivartatt i en felles arbeidsflate. myProjects sikrer én sannhet ett sted med riktig styringsinformasjon for hele prosjektporteføljen.
2. Riktig bruk av beste praksis
myProjects gjør virksomhetens prosjektmodell og metodeverk lett tilgjengelig, og sikrer en effektiv prosjektoppstart og standardisert gjennomføring av prosjekter hver gang. myProjects gir jobbstøtte i alle faser av prosjektene og sikrer riktig bruk av gjeldende beste praksis. Dette gir prosjektdeltakere mer tid til å jobbe med de virkelige utfordringene i prosjektene. I tillegg skaper man en felles kultur for prosjektarbeidet i virksomheten og en arena for erfaringsoverføring og kontinuerlig forbedring.
3. Effektiv implementering og rask gevinst
myProjects er ett standardprodukt som kan implementeres som en skyløsning eller i Kundens infrastruktur. Produktet er sømløst integrert med Office-applikasjonene og bygger på SharePoint sin funksjonalitet for samhandling og dokumenthåndtering. Med myProjects er implementeringstiden kort og man oppnår rask gevinst for virksomheten.